گلاب وعرقیات گیاهی کاشان،تولیدعرقیجات گیاهی

گلاب و عرقیات گیاهی،تولیدکننده عرقیات گیاهی (کاشان /میدان ولی عصر(مدخل)/ابتدای بلوارمطهری)

گلاب وعرقیات گیاهی کاشان،تولیدعرقیجات گیاهی

گلاب و عرقیات گیاهی،تولیدکننده عرقیات گیاهی (کاشان /میدان ولی عصر(مدخل)/ابتدای بلوارمطهری)

گلاب وعرقیات گیاهی  کاشان،تولیدعرقیجات گیاهی

گلاب وعرقیات گیاهی کاشان تولیدکننده گلاب وعرقیجات گیاهی بابهترین کیفیت وقیمت مناسب میباشد.
نشانی:کاشان/میدان ولی عصر/ابتدای بلوارمطهری
ارسال محصولات به کلیه نقاطکشور(ضمانت بازگشت کالا)
جهت کسب اطلاعات بیشتردرخصوص محصولات باشماره09162912099تماس حاصل نمایید.

پربیننده ترین مطالب
محبوب ترین مطالب

عرق وگیاه بوقناق

چهارشنبه, ۱۲ اسفند ۱۳۹۴، ۰۷:۲۵ ق.ظ

ارتفاع گیاه بوقناق بین 50 تا 200 سانتی‌متر است؛بوقناق گیاهی پایا، مقطع ساقه‌ی آن مثلثی، پوشیده از تارهای پنبه‌ای به رنگ سفید و آبی روشن است.درتمام قسمت‌های گیاه بوقناق ساقه و شاخه‌ ی بوقناق بال‌دار هستند و در کناره و نوک آن‌ها خار وجود دارد.برگ‌های بوقناق بزرگ وکشیده،بیضی با کناره‌ی خاردار و گل‌ها به رنگ بنفش به شکل یک طبق ضخیم و متراکم هستند که گل‌ها در روی آن قرار دارند؛درگیاه بوقناق گل‌ها منتهی به خار هستند.تخم آن ریز، مثلثی شکل، خاکستری رنگ و طعم آن شیرین است. در طب سنتی معمولاً از ریشه و میوه‌ی بوقناق استفاده می‌شود.گیاه بوقناق را کنگر فرنگی وحشی نیز می‌نامند. افراد محلی درآذربایجان برای درمان تب نوبه، جوشانده‌ی 30-25 گرم از ساقه و ریشه‌ی تازه‌ی گیاه بوقناق در 500میلی‌لیتر آب را به کار می‌برند. گذاردن برگ‌های له‌شده‌ی بوقناق یا مالیدن شیره‌ی گیاه بر روی پوست برای التیام زخم و کنترل زخم‌های کچلی، جرب وحتی در برخی مواردبرای زخم‌هایی باحالت سرطانی اثرمفیددارد.

خواص درمانی معجون خاص عرق بوقناق

معجون عرق بوقناق از نظر طبیعت در طب سنتی، گرم و خشک است و عده‌ای نیز آن را سرد گفته‌اند. مصرف آن خشک‌کننده‌ی رطوبت‌ها و ضدسم است. معجون عرق بوقناق تأثیر مستقیم بر فعالیت‌های آنزیمی کبد داشته و برای پاکسازی کبد از سموم و باز کردن مجاری کبدی مفید است؛ بر غدد فوق‌کلیه اثر مفید و مؤثر داشته و در همکاری با کبد برای افزایش ترشح انسولین و فعال کردن لوزالمعده (پانکراس)، کاهش قند خون و درمان دیابت اثر شگفت‌آوری دارد. عرق بوقناق بسیار مقوّی و موثّر است به همین دلیل حتماً باید با قند و کمی عسل میل شود. آن طور‌که ذکرشده، 52 خاصیّت دارد که مهم‌ترین آن‌هاعبارتند از:

برای درمان کاهش پلاکت بسیار موثّر بوده و گلبول‌های قرمز خون را افزایش می‌دهد و از این طریق در درمان کم‌خونی، تنگی نفس و آسم و نیز کاهش سکته‌های مغزی و قلبی مؤثر است.

عروق پوستی را باز کرده و پوست را شفاف می‌سازد. - جوش صورت را به علت فعال کردن کبد و تصفیه‌ی خون از بین می‌برد.

برای نفخ معده و روده بسیار موثّر است.

 برای دستگاه گوارش، درمان کولیت و فعّال کردن کبد و تولید صفرا و ریختن آن در اثنی‌عشر (دوازدهه) و تجزیه و تحلیل بردن چربی‌ها (تری‌گلیسیریدها و کلسترول) بسیار خوب و موثّر عمل کرده است. افرادی که ناراحتی معده و کولیت دارند،میل نمایند.

یبوست را از میان برده و به رود‌ه‌ها نرمی می‌دهد.

بسیار مدر است.

جهت درمان ورم و سنگ کلیه و مثانه از آن می‌توان استفاده کرد.

خوردن آن باعث قطع ترشح شیر در مادران شیرده می‌گردد.

از همه جالب‌تر نقش آن در افزایش ترشح انسولین، فعال کردن لوزالمعده، کاهش قند خون و در نتیجه درمان دیابت است؛ به همین جهت در افراد غیر دیابتی باید حتماً با کمی عسل طبیعی میل شود چون به شدت قند خون را کاهش می‌دهد. و اثرات معجزه‌آسای آن در درمان تدریجی دیابت را تجربه نمایند.

تذکر: برخی افراد تولیدکننده‌ی عرقیات، از ترکیبی سه‌گانه شامل عرق برگ گردو، گزنه و شنبلیله برای مبتلایان به دیابت استفاده می‌کنند که این ترکیب برای افراد گرم‌مزاج چندان مطلوب و مناسب نیست. زیرا موجب گرمی و حرارت طبع کبد و غلظت ادرار و در نتیجه فشار بر کلیه‌ها می‌شود؛ اما معجون عرق بوقناق و فرمولاسیون خاص را به عنوان یک عرق مرکب‌القوی، طبیعتی معتدل دارد که مفیدتر و مؤثرتر می‌باشد. در تجویز گیاهان دارویی و عرقیات گیاهی، توجه دقیق به سبک زندگی و رژیم غذایی و مزاج افراد از اهمیت ویژه‌ای برخوردار است.

گلاب وعرقیات  کاشان به شما امکان استفاده از محصولات سالم و کاملاطبیعی برگرفته از بهترین عصاره های گیاهی شفابخش و دارویی را می دهد.

 

گلاب و عرقیات صادراتی کاشان به عنوان سوغات شهر کاشان به صورت عمده و جزیی باقیمت مناسب وکیفیت مطلوب در بسته بندی های مناسب قابل عرضه به سراسر کشور می باشد.

*ضمانت بازگشت کالا درصورت نداشتن کیفیت مطلوب*

جهت کسب اطلاعات ومشاوره رایگان درخصوص محصول هم اکنون باماتماس بگیرید.

نام و نام خانوادگی

محمدایمان کریمی

شماره تلفن همراه

09162912099


موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۴/۱۲/۱۲
محمدایمان کریمی

خریدعرق بوقناق

عرق بوقناق

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی