گلاب وعرقیات گیاهی کاشان،تولیدعرقیجات گیاهی

گلاب و عرقیات گیاهی،تولیدکننده عرقیات گیاهی (کاشان /میدان ولی عصر(مدخل)/ابتدای بلوارمطهری)

گلاب وعرقیات گیاهی کاشان،تولیدعرقیجات گیاهی

گلاب و عرقیات گیاهی،تولیدکننده عرقیات گیاهی (کاشان /میدان ولی عصر(مدخل)/ابتدای بلوارمطهری)

گلاب وعرقیات گیاهی  کاشان،تولیدعرقیجات گیاهی

گلاب وعرقیات گیاهی کاشان تولیدکننده گلاب وعرقیجات گیاهی بابهترین کیفیت وقیمت مناسب میباشد.
نشانی:کاشان/میدان ولی عصر/ابتدای بلوارمطهری
ارسال محصولات به کلیه نقاطکشور(ضمانت بازگشت کالا)
جهت کسب اطلاعات بیشتردرخصوص محصولات باشماره09162912099تماس حاصل نمایید.

پربیننده ترین مطالب
محبوب ترین مطالب

خواص گلاب

جمعه, ۱۴ اسفند ۱۳۹۴، ۱۱:۵۸ ب.ظ

تقویت لثه با گلاب

پزشکان طب سنتی برای بالابردن استحکام وتقویت لثه قرقره گلاب راتوصیه می کنند.آنها بر این باورند که نگه داشتن گلاب در دهان و قرقره کردن آن علاوه بر استحکام لثه به درمان برفک و آفت دهانی هم کمک می کند و سرعت از بین رفتن آلودگی ها و باکتری ها را در دهان بیشتر می کنند.

شیوه نگهداری گلاب

بسیاری از کارشناسان بر این باورند که برای نگهداری گلاب بهتر است آن را درون ظرفی کاملا تمیز نگهداری کرد. در صورتی که گلاب به صورت صنعتی تهیه شده باشد بهتر است آن را در همان ظرف اولیه نگهداری کنید اما دقت داشته باشید که در ظرف را کاملا بسته و آن را درمکانی خنک و دور از تابش نور خورشید قرار دهید. به این ترتیب با گذشت زمان تغییری در خواص درمانی، عطر و طعم گلاب ایجاد نمی شود و برای مدت های طولانی قابل استفاده است.

گلاب کاهش دهنده خستگی و تقویت قلب

با نزدیک شدن تابستان علاوه بر گرمی هوا حرارت درون انسان نیز بالامیرود.این موضوع می تواند تاثیر بالایی در خستگی جسمی انسان ها داشته باشد.از روش های طبیعی و موثر برای افزایش نشاط و کم شدن خستگی انسان گذاشتن عرقیات گیاهی مثل گلاب خنک به برنامه غذایی است. خوردن گلاب خنک درتمام فصول به خصوص درتابستان به کاهش میزان حرارت بدن و همچنین تقویت بدن و افزایش توان بدن کمک می کند.

گلاب طبیعی را بشناسیم

از جمله ویژگی های گلاب مرغوب و خوب شفافیت، صافی و بیرنگی آن است. گلاب باکیفیت هرگز ناخالصی ندارد و بافت آن کاملا همگن است. طعم گلاب مرغوب و سنتی که خواص درمانی و دارویی دارد لطیف، سبک و مایل به تلخی است. علاوه بر این وقتی به ظاهر گلاب نگاه می کنید کاملا شفاف است و هیچ گونه ناخالصی در آن دیده نمی شود. یکی دیگر از راه های شناسایی گلاب سنتی و مرغوب آن است که مقدار کمی از آن را کف دستتان بریزید. اگر با همین مقدار کم، عطر گلاب فضای اتاق و محیط اطراف شما را پر کرد و همه متوجه عطر و بوی آن شدند نشانه ای از خالص بودن و باکیفیت بودن گلاب است. تمام این فاکتورها در کنار هم، نشان دهنده مرغوبیت و کیفیت مناسب گلاب است. بنابراین هنگامی که در مورد یکی از این فاکتورها تردید کردید باید درباره میزان خلوص و طبیعی بودن گلاب و اسانس به کار رفته در آن یا شرایط تهیه و تولید آن، بیشتر تحقیق کنید.

جهت کسب اطلاعات بیشتر درخصوص این مطلب به اینجا مراجعه فرمایید.

بهبود پوست های خشک با گلاب

از کاربردهای مهم گلاب بهبود پوست های خشک وحساس است.ماسک کردن گلاب روی پوست یاجایگزین کردن آن به جای شیرپاک کن توسط افرادی که پوست خشک یا حساس دارند موجب می شود تا به مرورزمان پوست آنها طراوت ونشاط خودرا به دست آورد.بهترین روش برای ماسک کردن گلاب روی پوست آن است که پارچه ای نخی و تمیز را به گلاب ناب آغشته کنید و برای ۲۰ دقیقه روی صورت بگذارید.این کاربعد ازهربار استحمام تاثیر درمانی بالاتری دارد. همچنین گلاب به خاطر خاصیت ضدعفونی کننده ای که داردبه پاک کردن منافذپوست کمک می کند. 

شماره تماس جهت سوالات در خصوص همکاری تجاری

09162912099

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی